Hea kvaliteediga kauba või teenuse eest tuleks küsida kõrget hinda, sest see tõstab toote või teenuse väärtust kliendi silmis," rääkis Saks oma ettekandes tänavusel
Äripäeva Gaselli kongressil. Samas käituvad Eesti ettevõtted tema sõnul pigem vastupidi - näiteks selgus 2010. aastal kaubandus-tööstuskoja uuringust firmade ekspordipiirajatest, et üle poolte siinsetest äridest müüb välisturule "kõrge kvaliteediga tooteid madala hinnaga". Võiks olla aga vastupidi - tipptooted kalli hinnaga.
Vaata Jakob Saksi ettekannet, kus saab muu hulgas teada, kuidas hind ettevõtte ning selle toodete mainet kujundab ning millised on kõrge hinna eelised.
Tänavuses TOPis osalemiseks pidi gasellfirma käive 2011. aastal ulatuma vähemalt 100 000 euroni ja jääma 2013. aastal alla 13 miljoni euro.
Äripäeva koostatud edetabelid leiab aadressilt
www.aripaev.ee/top, Äripäeva Gaselli TOPi edetabelid ja edulood leiab aadressilt
www.aripaev.ee/gasell